Maandag 1 februari tot en met vrijdag 5 februari.

Maandag 1 februari:
De kinderen moeten de woordlijsten van Estafette (gele mapje), Bloon en Taal op maat/Lezen in beeld (groene mapje) goed oefenen. Ik neem binnenkort een onverwachte test af voor wat betreft de woordenschatwoorden behorende bij Lezen in beeld (blok 1 tot en met 4). Vandaag vindt de tafeltoets plaats. De volgende tafeltoets staat ingepland op maandag 8 februari. Het gaat wederom om de tafels van 1 tot en met 10.
Dinsdag 2 februari:
De kinderen krijgen vandaag aanpakhuiswerk voor rekenen (digitale klokken) mee naar huis. Dit moet de volgende dag in het rode mapje worden ingeleverd. Vandaag vindt ook het eerste deel van de CITO begrijpend lezen plaats.
De kinderen krijgen vandaag de vijfde woordenlijst van Estafette en de nieuwe woordenschatwoorden van taal thema 5 mee naar huis.
Woensdag 3 februari:
Vandaag krijgen de kinderen rekenredactiesommen mee naar huis. Dit moet de volgende dag in het rode mapje worden ingeleverd.
Ook vindt vandaag het tweede deel van de CITO begrijpend lezen plaats.
Donderdag 4 februari:
Vandaag krijgen de kinderen aanpakhuiswerk voor rekenen (deelsommen met rest) mee naar huis. Dit moet de volgende dag in het rode mapje worden ingeleverd.
Ook vindt vandaag het derde deel van de CITO begrijpend lezen plaats.
Vrijdag 5 februari:
Vandaag wordt er geen huiswerk meegegeven. Wel vindt vandaag het vierde deel van de CITO begrijpend lezen plaats.