Huiswerk maandag 16 november tot en met vrijdag 20 november.

Maandag 16 november:
De kinderen moeten de woordlijsten van Estafette (gele mapje) en Taal op maat/Lezen in beeld (groene mapje) goed oefenen. Verder moeten de kinderen de tafel van 1 tot en met 10 leren deze week. Maandag 23 november neem ik deze tafeltoets af. Het gaat om het foutloos en vlot opzeggen van de tafels in de goede volgorde.
De kinderen krijgen vandaag de nieuwe woordenlijst behorende bij de methode Taal op maat mee naar huis. Het is de bedoeling dat deze lijst regelmatig wordt geoefend en in het groene mapje wordt bewaard.
Ook trekken we vandaag lootjes. Zou u uw kind een schoen mee willen geven naar school voor het schoencadeau. Dinsdag 17 november worden de schoenen gezet.
Dinsdag 17 november:
De kinderen krijgen vandaag het aanpakhuiswerk voor rekenen mee. Het moet de volgende dag in het rode rekenmapje worden ingeleverd. Het huiswerk bestaat uit:

• 12 analoge klokken.
  • Het onderstrepen van bijvoeglijke naamwoorden (grammatica).

Woensdag 18 november:
Vandaag krijgen de kinderen  rekenredactiesommen mee naar huis. Het moet de volgende dag in het rode rekenmapje worden ingeleverd.
Tevens krijgen de kinderen vandaag de nieuwe woordenlijst (derde woordenlijst) behorende bij Estafette mee naar huis. Het is de bedoeling dat deze woordenlijst in het gele mapje wordt bewaard en regelmatig wordt geoefend.
Donderdag 19 november:
Vandaag krijgen de kinderen het aanpakhuiswerk voor rekenen mee. Het moet de volgende dag in het rode rekenmapje worden ingeleverd. Het huiswerk bestaat uit:

• 12 analoge klokken.
  • Het onderscheiden van voorzetsels.

Vrijdag 20 november:
Vandaag wordt er geen huiswerk meegegeven.
Er worden deze week twee toetsen opgegeven:

• Geschiedenis hoofdstuk 2: dinsdag 24 november 2015.
  • Natuur/techniek hoofdstuk 2: vrijdag 27 november 2015.