Huiswerk van maandag 26 tot 30 oktober 2015.

Maandag 26 oktober:
De kinderen moeten de woordlijsten van Estafette (gele mapje) en Taal op maat/Lezen in beeld (groene mapje) goed oefenen. Verder moeten de kinderen de tafel van 1 tot en met 10 leren deze week. Maandag 2 november neem ik deze tafeltoets af. Het gaat om het foutloos en vlot opzeggen van de tafels in de goede volgorde.
Dinsdag 27 oktober:
De kinderen krijgen vandaag het aanpakhuiswerk voor rekenen mee. Het moet de volgende dag in het rode rekenmapje worden ingeleverd.
Woensdag 28 oktober:
Vandaag krijgen de kinderen rekenredactiesommen mee naar huis. Deze moeten de volgende dag in het rode rekenmapje worden ingeleverd.
Donderdag 29 oktober:
Vandaag krijgen de kinderen het aanpakhuiswerk voor rekenen mee. Het moet de volgende dag in het rode rekenmapje worden ingeleverd.
Vrijdag 30 oktober:
Vandaag wordt er geen huiswerk meegegeven.
Wel vindt de toets behorende bij het eerste hoofdstuk van het vak natuur/techniek plaats.