Maandag 11 april tot en met vrijdag 15 april.

Maandag 11 april:
De kinderen moeten de woordlijsten van Estafette (gele mapje), Bloon en Taal op maat/Lezen in beeld (groene mapje) goed oefenen. De volgende tafeltoets staat gepland op maandag 18 april!
Dinsdag 12 april:
De kinderen krijgen vandaag aanpakhuiswerk voor rekenen mee naar huis. Dit moet de volgende dag in het rode mapje worden ingeleverd.
Woensdag 13 april:
Vandaag krijgen de kinderen rekenredactiesommen mee naar huis. Dit moet de volgende dag in het rode mapje worden ingeleverd. Vandaag vindt de natuurtoets over hoofdstuk 4 plaats.
Donderdag 14 april:
Vandaag krijgen de kinderen aanpakhuiswerk voor rekenen mee naar huis. Dit moet de volgende dag in het rode mapje worden ingeleverd.
Vrijdag 15 april:
Vandaag wordt er geen huiswerk meegegeven.
Belangrijk:
De datum voor wat betreft de geschiedenistoets over hoofdstuk 4 is gewijzigd. Het was woensdag 6 april, maar het is woensdag 20 april geworden.
De toets aardrijkskunde over hoofdstuk 6 staat gepland op dinsdag 26 april.