Maandag 18 april tot en met vrijdag 22 april.

Maandag 18 april:
De kinderen moeten de woordlijsten van Estafette (gele mapje), Bloon en Taal op maat/Lezen in beeld (groene mapje) goed oefenen. Maandag 25 april vindt er geen tafeltoets plaats in verband met de festiviteiten op school. Vandaag krijgen de kinderen de achtste woordenlijst betreffende Estafette mee naar huis.
Dinsdag 19 april:
De kinderen krijgen vandaag taalhuiswerk mee naar huis. Dit moet de volgende dag in het rode mapje worden ingeleverd. De kinderen oefenen met het onderscheiden van verschillende zinsdelen.
Woensdag 20 april:
Vandaag krijgen de kinderen rekenredactiesommen mee naar huis. Dit moet de volgende dag in het rode mapje worden ingeleverd. Vandaag vindt de geschiedenis over hoofdstuk 4 plaats.
Donderdag 21 april:
Vrijdag 22 april:
Vandaag wordt er geen huiswerk meegegeven.
Belangrijk:
De toets aardrijkskunde over hoofdstuk 6 staat gepland op dinsdag 26 april.