Maandag 25 april tot en met vrijdag 29 april.

Maandag 25 april:
De kinderen moeten de woordlijsten van Estafette (gele mapje), Bloon en Taal op maat/Lezen in beeld (groene mapje) goed oefenen. Vandaag vindt er geen tafeltoets plaats in verband met de festiviteiten op school. Ook is er vandaag geen schoolzwemmen.
Dinsdag 26 april:
De kinderen krijgen vandaag geen huiswerk mee naar huis. Wel staat de aardrijkskundetoets over hoofdstuk 6 op de planning.
Woensdag 27 april:
Vandaag krijgen de kinderen geen huiswerk mee naar huis, omdat de kinderen vrij zijn in verband met Koningsdag.
Donderdag 28 april:
De kinderen krijgen vandaag geen huiswerk mee naar huis, omdat de kinderen naar Duinrell gaan.
Vrijdag 29 april:
Vandaag wordt er geen huiswerk meegegeven. De kinderen zijn om 12.00 uur vrij en dan begint de vakantie.
Belangrijk:
De spreekbeurten zijn ingepland. Er hangt bij de computers een overzichtslijst. Hierop staat aangegeven wanneer uw kind zijn of haar spreekbeurt houdt. De kinderen hebben twee bladen mee naar huis gekregen voor wat betreft het maken/uitvoeren van een spreekbeurt.