Maandag 7 maart tot en met vrijdag 11 maart.

Maandag 7 maart:
De kinderen moeten de woordlijsten van Estafette (gele mapje), Bloon en Taal op maat/Lezen in beeld (groene mapje) goed oefenen. Vandaag vindt de tafeltoets plaats. Dit is voorlopig de laatste tafeltoets!
Dinsdag 8 maart:
De kinderen krijgen vandaag aanpakhuiswerk voor rekenen (‘weegsommen’) mee naar huis. Dit moet de volgende dag in het rode mapje worden ingeleverd. Vandaag wordt de aardrijkskundetoets over hoofdstuk 5 opgegeven. Deze toets staat gepland op dinsdag 15 maart. Ook krijgen de kinderen vandaag de zesde woordenlijst van Estafette mee naar huis.
Woensdag 9 maart:
Vandaag krijgen de kinderen rekenredactiesommen mee naar huis. Dit moet de volgende dag in het rode mapje worden ingeleverd.
Donderdag 10 maart:
Vandaag krijgen de kinderen aanpakhuiswerk voor rekenen (`inhoudssommen`) mee naar huis. Dit moet de volgende dag in het rode mapje worden ingeleverd.
Het werkstuk moet op  maandag 4 april zijn ingeleverd (eerder mag uiteraard ook).
Vrijdag 11 maart:
Vandaag wordt er geen huiswerk meegegeven.
! Zou u het blokfluitboekje en de blokfluit aan uw kind mee willen geven naar school! De kinderen moeten de blokfluit en het boekje op school in hun laatjes bewaren.