Huiswerk maandag 9 november tot vrijdag 13 november 2015.

Maandag 9 november:
De kinderen moeten de woordlijsten van Estafette (gele mapje) en Taal op maat/Lezen in beeld (groene mapje) goed oefenen. Verder moeten de kinderen de tafel van 1 tot en met 10 leren deze week. Maandag 16 november neem ik deze tafeltoets af. Het gaat om het foutloos en vlot opzeggen van de tafels in de goede volgorde.
Dinsdag 10 november:
De kinderen krijgen vandaag het aanpakhuiswerk voor rekenen mee. Het moet de volgende dag in het rode rekenmapje worden ingeleverd. Het huiswerk bestaat uit:

• 12 analoge klokken.
  • Het onderstrepen van werkwoorden (grammatica).

Vandaag gaan we naar de bibliotheek voor een genreles. Er worden geen boeken geruild of meegenomen.
Woensdag 11 november:
Vandaag krijgen de kinderen geen rekenredactiesommen mee naar huis.
Vandaag gaan we naar het Museon voor de kijk- en practicumles “Magnetisme”.
Donderdag 12 november:
Vandaag krijgen de kinderen het aanpakhuiswerk voor rekenen mee. Het moet de volgende dag in het rode rekenmapje worden ingeleverd. Het huiswerk bestaat uit:

• 12 analoge klokken.
  • Het onderscheiden van zelfstandige naamwoorden en lidwoorden.

Vrijdag 13 november:
Vandaag worden er twee toetsen opgegeven:

• Natuur/techniek hoofdstuk 2: op vrijdag 20 november.
  • Geschiedenis hoofdstuk 2: op dinsdag 24 november.