Maandag 4 april tot en met vrijdag 8 april.

Maandag 4 april:
De kinderen moeten de woordlijsten van Estafette (gele mapje), Bloon en Taal op maat/Lezen in beeld (groene mapje) goed oefenen. De volgende tafeltoets staat gepland op maandag 11 april!
Vandaag moet het werkstuk ingeleverd zijn. Per dag (te laat) gaat er 0,5 punt van het cijfer af.
Dinsdag 5 april:
De kinderen krijgen vandaag aanpakhuiswerk voor rekenen mee naar huis. Dit moet de volgende dag in het rode mapje worden ingeleverd. Vandaag wordt de aardrijkskundetoets over hoofdstuk 6 opgegeven. Deze toets staat gepland op dinsdag 26 april. De kinderen krijgen de samenvatting en de moeilijke woorden mee naar huis. Ook krijgen de kinderen vandaag de nieuwe woordenschatwoorden van taal (thema 7) mee naar huis.
Woensdag 6 april:
Vandaag krijgen de kinderen rekenredactiesommen mee naar huis. Dit moet de volgende dag in het rode mapje worden ingeleverd. Vandaag geef ik de geschiedenistoets over hoofdstuk 4 op (de kinderen krijgen de samenvatting mee naar huis). Deze toets staat gepland op woensdag 20 april.
Donderdag 7 april:
Vandaag krijgen de kinderen aanpakhuiswerk voor rekenen mee naar huis. Dit moet de volgende dag in het rode mapje worden ingeleverd. Vandaag geef ik de natuurtoets over hoofdstuk 4 op (de kinderen krijgen de samenvatting mee naar huis). Deze toets staat gepland op woensdag 13 april.
Vrijdag 8 april:
Vandaag wordt er geen huiswerk meegegeven.
Belangrijk:
De datum voor wat betreft de geschiedenistoets over hoofdstuk 4 is gewijzigd. Het was woensdag 6 april, maar het wordt woensdag 20 april.
De toets natuur over hoofdstuk 4 blijft gewoon staan op woensdag 13 april.