Nieuwsbrief 30 juni 2015

STRAndspelen
Wat hebben we veel plezier gehad tijdens de strandspelen. Mooi weer en veel hulp van ouders. Super! Maandag 6 juli om 13.15 is de ludieke overgang van groep 2 naar groep 3. Groep 2 gaat dan via een parcours naar groep 3 om een middag te wennen. Komt u ze ook aanmoedigen?
Strandspelen
Fijn dat we zulk mooi weer hebben, dat is toch wel extra leuk voor op het strand. Lieve ouders weer onze hartelijke dank dat u mee geweest bent. Het is een geslaagd sportevenement.
Rapporten Alle kinderen krijgen woensdag 8 juli hun rapport! De rapporten worden eerst met de kinderen besproken en daarna mee naar huis. Wilt u een gesprek met de leerkracht, dat graag ruim van te voren aangeven. De leerkracht kan ook aangeven nog een gesprek met u te willen. Direct na de vakantie weer inleveren aub (getekend), in ieder geval in de week van 25 augustus. Dank u.
Zwemdiploma
Alle kinderen die mochten afzwemmen zijn geslaagd, gefeliciteerd!
Overblijven
Overblijfkaarten kunnen bij juf Hanny worden gekocht, maar het is ook heel fijn als betaling per bank gedaan wordt. NL65ABNA0580598128, naam van de leerling en groep vermelden en natuurlijk aangeven dat het om een overblijfkaart gaat. Hartelijk dank.
Eerste schooldag = dinsdag 25 augustus
Studiedag 14 september
Prinsjesdag 15 september
Sinterklaas alleen de middag van vrijdag 4 december
Herfstvakantie 19 okt t/m 23 oktober
Kerstvakantie 21 december t/m 1 januari 2016
Voorjaarsvakantie 22 t/ 26 februari 2016
Goede Vrijdag
en 2e Paasdag 25 maart/ 28 maart
Koningsdag Woensdag 27 april 2016
Meivakantie 2 t/m 17 mei
Fijne week!
(deze pagina is van de Ukkepukkies)
Ukkepukkies
Schoolreis. Afgelopen vrijdag hebben wij een hele fijne schoolreis gehad! Veel enthousiaste ouders, blije kinderen en ontzettend goed weer. Wat kun je nog meer wensen tijdens een schoolreis. Wij van de Ukkepukkies vonden het een geslaagd uitje. Hopelijk heeft u net zo genoten als wij.
UKKEPschoolreis
Thema “Oef wat warm”. (ukkepukkies) Wij zitten alweer in de laatste week van ons thema. Wat gaan de laatste weken ontzettend snel. Dinsdag 30 juni vieren wij juffendag. ’s Morgens komen alle kinderen, de ouders blijven het eerste deel (tot ongeveer 9.15 uur) van de ochtend erbij. Houdt hier rekening mee in uw agenda 
Juffendag (ukkepukkies) Zoals u hierboven heeft gelezen vieren wij ieder jaar onze Juffendag! Tijdens de juffendag vieren alle juffen van de peuterspeelzaal hun verjaardag! Dit zal plaatsvinden op 30 juni a.s. Alle groepen komen in de ochtend en mogen verkleed naar school! Het thema is dit jaar “Zomer”. We zouden het leuk vinden wanneer alle kinderen in het wit gekleed komen met een vleugje zomer. Denk aan gekleurde bloemen in het haar, bloemenkransen, hawaibloesjes enzovoort. ’s Middags zijn alle kinderen vrij. De ochtend duurt tot 11.30 uur, u kunt uw kind dan weer ophalen.
Intekenlijst schoonmaken (ukkepukkies) In de gang hangen de intekenlijsten voor het schoonmaken van de klassen en het speelgoed. Wij kunnen alle hulp gebruiken. VERGEET NIET OM UW NAAM OP DE LIJST TE ZETTEN!!!
Kinder ehbo (ukkepukkies) Op 29 September verzorgen wij voor de ouders van de spelenderwijsgroep en van de peuters een avond Kinder EHBO. Voor deze avond kunnen zich max 20 personen opgeven. Dit betekent dat er per groep plek is voor 5 ouders. Wij hebben nog maar een paar plekjes, dus kijk even op de lijst of er voor u nog een plekje is. Wanneer de lijst vol is en u wilt heel graag, laat u dan door een van de leidsters op een reservelijst zetten.
Onze laatste dag voor de zomervakantie zal zijn op donderdag 9 juli. Daarna hebben alle Ukkepukkies vakantie!